lördag 22 november 2008

DIPP

Jag är trött, tröttare, trötast! Vill gå och lägga mig igen men känns inte som en toppen idé. Igår var jag med Jessica och tog de bara lugnt faktiskt. Vi skulle gå till centrum för att handla lite och påvägen ser vi en liten kille som håller på och halkar och Jessica började skratta (höööögt och tydligt) de gjorde så jag började skratta ännu mer och att lillkillen låtsades som ingenting gjorde att vi bara skrattade mer och mer, kände mig lite små elak för vet själv hur förbannad man blir när någon skrattar åt en. Jaja.. vi handlade iallafall morötter, gurka och dipp så jävla gott! Satt och kollade på Man on fire också fast såg aldrig hela. Sen blev de sovdags även fast jag ville mörda Jessica ett antal gånger för hon tar sån jävla stor plats och ska helst ligga med armar och ben över mig, tror ni jag kan sova då eller? Nej!

Idag har jag inga direkta planer men finns några alternativ. Skriver senare.. Puss

Inga kommentarer: