fredag 9 januari 2009

MHM

Missade bussen till skolan med 1min.. duktigt! Jag hatar skolan eller ja inte själv skolan utan jag hatar att gå upp tidigt och göra samma sak varje dag, det tröttar ut mig så in åt helvete. Skolan är sjukt jobbig för mig, inte de att jag har svårt att lära mig saker för jag är väldigt lättlärd utan att jag får ångest. Jag får ångest att veta att jag ska dit och göra samma sak igen och jag känner mig misslyckad. Jag går på iv? De känns misslyckat. Känns som jag har svikit mig själv liksom, jag har alltid varit målmedveten och gör alltid mitt bästa men i 9an så fick jag nog. Då struntade jag helt enkelt i att gå till skolan överhuvudtaget, jag hade gått ner mig som fan och ingenting var bra det ledde till att jag sket i det mesta. Tack vare de så fick jag heller inga betyg och de får mig att känna mig värdelös. Får världens klump i magen varje gång jag ska till skolan, bara jag ska sätta mig på bussen kan jag få panik och springa hem igen för att jag inte vill. Vill inte gå där! Jag vill vara bra inte misslyckad! Skolan leder iallafall till ångest i mitt fall, jag gömmer mig hellre i min säng hela dagen en att göra nytta och gå dit för jag måste dit men mina ben vägrar gå hur mycket jag en vill. Som att jag har en spärr på mig själv..

Kanske lite öppet att skriva i bloggen men ibland måste man skriva av sig. Hur som helst sitter jag hemma och undviker alla samtal jag får och gömmer mig i tvn.

Inga kommentarer: