torsdag 8 januari 2009

TORSDAG

Hallå! Idag började som sagt skolan, kan väl inte påstå att det var någon höjdare att gå upp tidigt men så farligt var det faktiskt inte. Gick hem efter lunch iallafall då jag fick världens huvudvärk och började må illa (Jävla migrän!!) men imorgon ska jag dit! Imorgon ska vi åka skridskor med klassen, kul? Nja jag kan knappt stå på att par skidskor men de ska väl gå bra. I värsta fall får jag väl tvinga någon att stå och hålla i mig när jag försöker mig på det. Fick höra också att "Ska du åka skridskor, du kanske bryter en nagel?" Ser jag verkligen ut som någon som bryr sig om sina naglar? Nej inte direkt. Sen att den försöker håna mig genom det funkar liksom inte för jag är verkligen inte rädd att smutsa ner mig och göra mig lite illa. Hellre kul en sitter och har tråkigt för jag är orolig att brya en nagel? Förstår mig inte på sånna tjejer faktiskt. Bjuder på två bilder iallafall.



Nu ska jag klä på mig en massa varma kläder och sen gå och möta mamma i centrum, ska handla lite bl.a middag. Blir pastasallad med kyckling mums! Blir oftast sånt när jag väljer (Iallafall makaroner, jag älskar det!). Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är ju visst sånn!? vill inte smutsa ner dig och sånt

Josefine sa...

Först och främst kan du skriva ditt namn istället för att vara anonym för vet du så mycket om hur jag är borde du också kunna stå för det :)